هدایت به بالای صفحه

آهنگ جدید و بسیار زیبای ابیرام به نام نقاب آدم
Moradmusic.ir

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و خارجی

MoradMusic.ir

ارتباط با مدیر در تلگرام با مدیر در ارتباط باشید
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه 02 خرداد 1403
رضا صادقی - قاتل
پخش آنلاین بازدید : 999 مشاهده

موزیک پلیر

بزودی مجید خراطها - امشب چته مجید خراطها - امشب چته
دانلود آهنگ جدید هلن به نام خوش به حالم
دانلود آهنگ جدید هلن به نام خوش به حالم
دانلود آهنگ کامران مولایی به نام میدونم قهری
دانلود آهنگ کامران مولایی به نام میدونم قهری
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عشق معصومانه
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عشق معصومانه
دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام فیک
دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام فیک
دانلود آهنگ جدید همایون شجریان به نام آسمان ابری
دانلود آهنگ جدید همایون شجریان به نام آسمان ابری
دانلود آهنگ جدید سیما پارسازاد به نام بارون منم
دانلود آهنگ جدید سیما پارسازاد به نام بارون منم
دانلود آهنگ جدید صادق به نام یه سِرّی تو یه سِری
دانلود آهنگ جدید صادق به نام یه سِرّی تو یه سِری
دانلود آهنگ جدید پرواز همای به نام سوگ سیاوش
دانلود آهنگ جدید پرواز همای به نام سوگ سیاوش
Surfe.be - Banner advertising service Surfe.be - Banner advertising service




دانلود با لینک مستقیم 
: کیفیت ۳۲۰ MP3

Ebiraam – Neghabe Adam



دانلود با لینک مستقیم 
: کیفیت ۱۲۸ MP3

Ebiraam – Neghabe Adam




متن آهنگ جدید ابیرام و امیراس نقاب آدم


تویه این جنگله تاریک من یه بیخود شده از خود

من یه حرفه ساده از درد گم شدم میونه مردم

اگه از حالم بپرسی به جنون کشیده کارم

راهی غیر از خط کشیدن رویه تقدیرم ندارم

آخه هیچکسی نفهمید عمقه دردو تو نگاهم

من یه عمره یه مترسک پشته یک نقابه آدم

دیگه خستمو بریدم این هوا هوایه من نیست

بیا این نقابو بردار دیگه در توانه من نیست

اینجا همه مثه همیم

تویه ظاهر با هم یکم فرق داریم

اگه شک کنیم به آدم بودنمون حق داریم

یه جورایی هممون تو نقشامون گمیم

باید گرگ باشیم تا بتونیم زندگی کنیم

آخه خیری ندیدیم از آدم بودنمون

نه کسیم بوده خوبی کنه بمونه یادمون

پس سراغه معرفتو مردونگی نگیر

وقتی تو این روزگاری باید سگ دو بزنی واسه نفس کشیدن

واسه چه آرزوهایی که به قفس کشیدن

درداتو دیدن از تو بریدن

خواستی پرواز کنی تو رو به بند کشیدن

پس باس لاشخور باشی وقته پریدن

چیه تو هم یکی عینه منی نه

تمامه وجودت پر از زخمه بقیست

اونجا صد تا آشناتر کسه تم یه غریبست

شعر آهنگ جدید ابیرام و امیراس نقاب آدم

بسه هر چی گفتم از درد

هیچکسی صدامو نشنید

مثه یک پرنده تو بند راه آسمونو بوسید

اونی که زندگیشو دیدش با دیده باز

اونی که درد کشیدو ولی نرفت به زیر بار

مثه گرگ شدو ولی تن به قلاده نداد

خوبی کرد پایه دلش نه از رویه ثواب

منکر نشد از اونی که هستش

اصا برعکسه تو من یاقیو سرکش

ولی ببین دنیاش یه رنگه دیگست

هر چند که قلبه پر وصله بی نسله

گ .. نمیزنه هر چند که تلخه نقشش

ولی خودشو به خواب نمیزنه

چشاش بازه واسه دیدنه حقیقت

یه قدم فاصلست بینه آدمو خریت

نمیخوام با حرفام فاز بد بگیری

میخوام واقعیتو یکم تو واضح تر ببینی

پس ببین دنیاتو با یه دید دیگه

ببین من .. که گرگه بارون دیده

آخه هیچکسی نفهمید عمقه دردو تو نگاهم

من یه عمره یه مترسک پشته یک نقابه آدم

دیگه خستمو بریدم این هوا هوایه من نیست

بیا این نقابو بردار دیگه در توانه من نیست


Surfe.be - Banner advertising service
برچسب ها
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

ما را در گوگل محبوب کنید

جدول لیگ برتر

درخواست آهنگ

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 1240
  • تعداد دیدگاه ها 391
  • تعداد کاربران انلاین 8
  • تعداد اعضای سایت 1235
  • بازدید امروز 47
  • بازدید دیروز 905
  • بازدید کل 1,342,311
کد های اختصاصی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

moradmusic2
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

moradmusic2